Till min fina älskling!<3

Allmänt | 2012-05-28 | 15:58:07 Kommentera här! » 2 st

Flackie - Jag älskar dej, hoppas du vet det. För mej är du som pricken över i;et, som taket på huset, som skotten på träden på våren eller bara just den som har tagit hela mitt hjärta! Du gör mej stolt, du gör mej lycklig, du får mej att känna meningen med livet, du ÄR meningen med livet! Några timmar utan dej och jag mår dåligt. När man är hos dej försvinner allt tråkigt. Det kan gå dåligt ibland men vad gör det när allt blir perfekt direkt efter?! Ingen är perfekt, men du gör så att jag känner mej perfekt! Höra din gnäggning när man är på vig att hämta dej från hagen räcker för att göra hela veckan underbar! När du lägger huvudet i min famn och jag kramar om dej känner jag mej trygg, den tryggheten kommer jag alltid ha med mej. Tillsammans har vi byggt upp ett förtroende, ett förtroende som alltid kommer att finnas där!

Jag älskar dej nu och för alltid underbara häst!<3
<3 2011-08-27 <3


Kommentarer
Skrivet av: Melissa

Jättefin bild! :)

2012-06-09 @ 16:10:13
Länk: http://allwithhorse.blogg.se/
Skrivet av: Lisa

fin bild och häst :)

2012-07-17 @ 21:58:31
Länk: http://aaasil.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Design och header by ponniejumper.blogg.se!