Ouppsideijsi xD

Allmänt | 2012-05-19 | 22:56:57 Kommentera här! » 0 st

Ojsan jag har visst glömt att blogga idag, undra varför?! 15 min senare.. Juste, jag hade inget batteri i mobilen xD bloggar för det mesta från mobilen för att jag använder typ ALDRIG datan så ja, det blir mest mobilbloggning för min del. Fast jag ska försöka göra minst ett inlägg på datan om dan för då blir det längre inlägg med fler bilder ;)

Men iaf så idag så var jag och några andra i stan (asså Sthlm :)) det var myyyysigt! :D idag så hade Jonna Chanel igen så ja, då kunde jag åka till stan istället ;) nä skoja bara, jag saknar bebis hela tiden när jag inte är där!

Ahjuste, nu ska ni kunna kommentera även om jag mobilbloggar (men varför skulle ni det?! ): ,) jag hoppas att ni kommer göra det då! Massa kommentarer = massa lång inlägg och bilder! Inga kommentarer = nästan inga inlägg korta och tråkiga och typ inga bilder. Men det är bara för att så kul är det inte att blogga, eller jo det är jättekul att blogga när det är massa kommentarer och bra statistik! Annars känns det som att blogga förgäves.

Men aah i alla fall så ska jag till stallet imorrn. Rida, mocka, göra hö, göra kraftfoder, borsta och bara myyyysa! :*

Hej Då jag bloggar mer imorrn ;)



Du är bäst i världen!<3

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3478670/images/2012/pic_203281577.jpg" class="image">


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Design och header by ponniejumper.blogg.se!