..

Allmänt | 2012-05-17 | 10:59:17 Kommentera här! » 0 st

Jag har visst glömt att blogga.. Eller nåt. Men nu tar jag tag i det här iden! Men en anledning till att jag inte bloggar är för att det är inte kul att blogga när det känns som att ingen bryr sej.. Asså jag skriver inlägg, men vad får jag för det?! INGET, inte ens en liten kommentar.. :( och nästan ingen statistik :'(

Så snälla, bli bättre på att kommentera, säg vad jag ska göra för att göra bloggen bättre och mer rolig att läsa, om ni vill kan vi oxå göra länkbyte skulle vara sjukt kul!

För asså ni fattar nog inte hur det känns, jag gör en blogg ordnar en SJUKT fin header (tack Kim <3 www.ponniejumper.blogg.se ), och försöker göra det kul för ER att läsa och drt ända jag får för det är . Asså helt tomt! :(

Så snälla! Nu behöver jag just DIN hjälp, hjälp att höra bloggen intressant, rolig och bra att läsa.

Blev lite deepshit där men jag ville bara att ni skulle veta hur det känna att verkligen FÖRSÖKA göra en bra blogg och sen så får men inget för det. Bara en kommentar, EN ÄNDA kommentar i det här inlägget (eller nåt annat) skulle göra mej då sjukt glad!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Design och header by ponniejumper.blogg.se!