Dagen*

Allmänt | 2012-05-18 | 12:24:51 Kommentera här! » 0 st

(Detta inlägg går att kommentera)

Hejsan! Idag ville Jonna ta Chanel så Då fick hon göra det ;) De tar väl en mysig tur i skogen. Det kanske jag inte har berättat?! Jag har valt att ta en medryttare på Chanel för att Jag vill hålla igång henne. Jag bor ju hos mamma varannan vecka och pappa varannan vecka och min mamma bor ju i Haninge så då kommer jag hem klockan nio på vardagarna och om jag ska äta oh såå tar det ett tag ( Jag går upp klockan 6 så det blir rätt så sent), och på helgerna hos mamma så kan jag inte häller så ofta för då kommer jag hem tidigast klockan 17.00. Men nar jag är hos min pappa så är jag i atallet varje dag! Därför så har jag en madryttare på Chanel för jag vill att hon ska hållas igång även om jag inte är där ;) Men iaf så är Jonna en jätteduktig tjej(!) det märks att Chanel trivs med henne oxå :)

Idag så ska jag åka till mamma, var hos henne i förrgår och grillade med en massa kompisar men efter att jag var igår så åkte jag till pappa och sov här.

Nu så ska jag ut och dela reklam till gamlingar xD
Haa en braa daa! ;D<3

Det finns ingen finare än du min prinsessa!<3


Foto: Kim- www.skyggni.blogg.se


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Design och header by ponniejumper.blogg.se!