Hemma <3

Allmänt | 2012-06-29 | 22:16:57 Kommentera här! » 0 st

Idag så vaknade jag hos pappa vid 10.30 för att mamma ringde och väckte mig som jag hade bett henne att göra. Jag gjorde mig i ordning, gick ut medViggen osv. Sen skulle mamma åka och hämta mig för vi skulle kolla på en bil men istället gick jag till min mormor för att vi skulle lämna våra hundar där, vi lämnade de där och se åkte vi och kollade på några bilar men vi hittade ingen speciell. Efter det gick vi till mammas kusin och kolla hur det gick för de att flytta ;) iaf så gick vi dit och de var nästan klara ;) men de skulle ta en paus ock komma till min mormor och ta en fika med oss. Under tiden var jag med mina sysslingar.
 
Efter det så åkte jag, min mamma, mammas bästis/min gudmor Maria och hennes dotter Freja och handlamatematik för att vi skulle ät hos de. Vi köpte kyckling, ris och gräddsås :) mums! Iaf så typ åt vi sen chillade och bara va och efter det åkte vi hem till den andra sidan stan ;) 
 
Nu ska jag och mamma typ ha fredagsmys! ;D Inga bilder här men ni får nöja er, ni får kanske ett bättre inlägg lite senare om varför jag inte rider, sommarplaner och morgondagen ;)
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Design och header by ponniejumper.blogg.se!