Fick en kommentar..

Allmänt | 2012-06-29 | 21:17:10 Kommentera här! » 0 st

Inlägg: Filmer till mamma
Skrivet av: Alice
är det du som rider? låt inte hästen bli så jävla lång, du trycker inte på henne, och du har inget stöd i handen, det är därför hon inte jobbar med bakbenen över hindret, ett tips är att trycka på henne fram till handen, för om du inte har något där jobbar hon inte med baken :)
Svar: Jag vet, det är en av de första gångerna jag hoppade henne, kanske till och med allra första (förutom provridning)? Jag skulle lägga upp flera från hur vi har utvecklats men de kom inte med ;) så därför har jag inte så mycket koll utan lät henne bara hoppa som hon ville ;)
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Design och header by ponniejumper.blogg.se!